frustrerande

Idag la de om tjejens sår utan bedövning eller lugnande igen. De hade ketaminet där men ingen läkare tillräckligt nära som kunde okeja att det gavs innan, så de struntade i det och körde på som tidigare. Jag kan inte ens beskriva min frustration...

Innan detta hände hade vi väldigt roligt, jag lånade ut min kamera till barnen att fota med och sen gick jag och Elin och skrev ut några av bilderna och gav bort, det var väldigt uppskattat! Mammorna ville bli fotade lika mycket, om inte mer, som barnen. :)




Nu ger jag upp sjukhuset och håller mig till turist-kenya i några dagar.

Kommentarer
Postat av: Moster

Tänk på att droppen kan urholka stenen. Ge inte upp

2012-03-15 @ 18:11:46
Postat av: Mattias

Min vän Froom! Bra att du stod på dig ;) Hoppas att du kan bli lite arg nästa gång. Det är mer din rätta sida ;)

2012-03-19 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0