spännande på utflykt

Jag är väldigt glad för att jag har sett så fina flodhästar! De är så söta att det är svårt att tro på att de ska vara farliga. När vi skulle gå från restaurangen på natten till tältet blev vi eskorterade av en vakt, och mycket riktigt, precis utanför mitt tält hängde två hipposar och mumsade gräs. De flyttade på sig tillslut så vi kunde krypa in i tältet men vi sov inte så gott den natten, jag låg mest och föreställde mig hur jag blev mosad.





Raftingen i Uganda förra helgen :)


Kommentarer
Postat av: Ingela Froom

Det är så fantastiskt att få se dina bilder och läsa din text ,man kan ju ana lite då om hur du har det och vad du upplever ! :-) kram

2012-02-14 @ 09:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0